reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Récky

Juraj Récky

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Even with my eyes wide open,I can´t see a thing Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Tisíc a jedna noc s dvomi manželkami v Katare.

Juraj Récky

Tisíc a jedna noc s dvomi manželkami v Katare.

Kto by bol povedal, že osoba ako ja sa ocitne v Katare. Možno vás prekvapí, prečo sa tomu čudujem, ale to ma nepoznáte. Nerád vychádzam z mojej izby, často mám problém zájsť si čo len do chladničky po jedlo. To radšej zostanem hladný. Preto, keď som sa pred mesiacom ocitol na prestupnom letisku v Dubaji, vedel som že je zle.

  • 15. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 094x
  • 5
Vzorec na úspešnú social game

Juraj Récky

Vzorec na úspešnú social game

Hrám sa rád a veľa. Fakticky, ak sa pozriem úprimne spätne na môj život, s veľkou pravdepodobnosťou som "prehral" viac ako pol roka z neho. Ako plynul čas a telenovela striedala telenovelu, môj PC zostarol. Hrania som sa však vzdať nechcel. Sociálne siete ma zasiahli plnou ranou a s nimi aj fenomén nazývaný social games. Čakal som príbeh, zápletku, vraždy a strielanie...proste všetko, na čo som bol doposiaľ u hier zvyknutý. Čo som však dostal? Ovce, teliatka, nefunkčnú reštauráciu, kde všetci pracovníci odpadajú od únavy po 3 hodinách a jednu pofidérnu rybku v akváriu. Akým princípom sa riadia tieto hry, presnejšie, podľa akého vzorca sa stávajú úspešnými?

  • 27. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Krutá pravda o Farmville

Juraj Récky

Krutá pravda o Farmville

Za domom mám niečo, čo by sa možno po vyčistení buriny mohlo nazývať záhradou. Za všetko poviem len to, že som študent a teda od prírody lenivý. Keď mi prvý krát prišla pozvánka od aplikácie Farmvillle, neváhal som ani chvíľu a hneď ju vymazal. Čo mna osobne vtedy zaujalo je, koľko môže takáto hra priniesť zisku jej tvorcom.

  • 26. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 669x
  • 43
Ako si Facebook podal Nestlé

Juraj Récky

Ako si Facebook podal Nestlé

Mám rád orangutany. Mám rád aj tyčinku Kit Kat. No musím si vybrať, na ktorú stranu sa prikloním. K orangutanom (popravde som živého ešte nevidel, do zoo moc nechodím) alebo ku Kit Katu. Čo majú spoločné tieto zvieratká a štyri čokoládové prsty? Ak nie ste blízky príbuzný týchto cicavcov, botanik, prípadne aktivista Greanpeacu, odpoveď vám asi nebude známa. No ak ste podľahli davovej psychóze ako ja a upísali sa svojim časom a papilárnymi líniami na bruškách vašich prstov Facebooku, nestrácajte nádej - ste na správnej www adrese.

  • 25. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 052x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu